Artiklar inom Träning | Runner's World
rw.se_sitelogo_new_black

Ta trapporna! Passen som sätter fart på formen och löpsteget

Träning


Träning

Träningsexperten förklarar och ger sina bästa tips - häng med i vår serie om löpning och styrketräning!


Träning

Med rätt sorts styrketräning minskar du risken för knäont.


Träning

Håll dina skenben, vader och hälsenor starka och hela med den här enkla styrketräningen.


Träning

Det gäller att veta när man ska springa långsamt, springa i sin planerade tävlingsfart respektive öka tempot i veckans längsta löppass. Här är tipsen som gör dina långpass ännu effektivare!




Träning

Ett millopp ställer stora krav på styrka, uthållighet och snabbhet - långdistanslöparens heliga treenighet. Här följer två träningsprogram, ett för nybörjare och ett för medelgoda löpare, som hjälper dig att klara av ett millopp som Midnattsloppet på bästa sätt.


Träning

Backträning kan göra under för både löpsteget och flåset. Här hittar du allt du behöver veta om backträning – och 7 grymt bra backpass!


Ladda fler

Få vårt nyhetsbrev


Loppkalendern

17 aug
Jönköping
18 aug
Jönköping
20 aug
Linköping
22 aug
Stockholm
23 aug
Örebro
Se alla våra rekommenderade lopp

Så maxar du din upplevelse

Läs tidningen digitalt - överallt

Alla aktiva prenumeranter får tillgång till den digitala utgåvan - läs när och var du vill!
Läs digitala utgåvan Fler nummer av Runner's World

Håll koll med vårt nyhetsbrev

Regelbundet skickar vi ut ett nyhetsbrev med uppdateringar och nyheter.

Utnyttja dina förmåner

Träningsdagbok

Vi valde att samarbeta med Shapelink.com när vi byggde vår kraftfulla träningsdagbok. Den innehåller allt du kan tänka dig i statistikväg och givetvis importmöjligheter från Garmin, Nike+ och Polar. Som prenumerant på Runner's World får du automatiskt guldmedlemstatus i vår träningsdagbok. Det innebär utökad funktionalitet av dagboken. Till Träningsdagboken