Ett helt år med Runner’s World + succéboken ”Smart Konditionsträning”! | Runner's World

Ett helt år med Runner’s World + succéboken ”Smart Konditionsträning”!


Om du nu tecknar en helårsprenumeration på Runner's World får du dessutom Erik Wickströms nya succébok ”Smart konditionsträning” (värde 299 kr) med smarta tips för hur du gör din träning ännu mer effektiv.

Du kan också välja 11 nr för 599 kr eller 6 nr för 399 kr.

  • Runner’s World är Sveriges största löpartidning.
  • I magasinet hittar du allt om löpning – tipsen, guiderna, inspirationen, prylarna, motivationen.
  • Vi har de bästa skribenterna för dig som vill komma igång, behålla formen eller utveckla din löpning.
  • Runner's World kommer ut 11 gånger per år.

Som prenumerant har du full tillgång till Runner's World digitalt så du kan läsa tidningen på din surfplatta eller dator. Du får också tillgång till unika förmåner när du loggar in på vår sajt. Erbjudandet gäller endast för prenumerationer inom Sverige.

Är du prenumerant och vill förlänga din prenumeration? - Klicka här!

Vill du ge bort Runner's World som gåva? -– Klicka här!

Vill du endast beställa boken? -– Klicka här!

Prenumerera

 
* = Obligatorisk.

Bli medlem på runnersworld.se samtidigt

Om du vill kan du fylla i önskat användarnamn och ett lösenord, så blir du registrerad medlem på sajten. Du kan då delta i diskussioner, läsa låst material etc

 
* = Obligatorisk.

Om boken Smart Konditionsträning

En seriös motionär måste tänka till för att nå sina mål och i den här boken får du nycklarna till bättre resultat. Mycket av det du kommer läsa i den här boken går stick i stäv med ”sanningar” du hört på andra håll.

Många motionärer vill prestera bra, men kan sällan avsätta speciellt mycket tid för träning. Då gäller det att träna rätt.

Det går inte att kopiera elitens träning och göra samma sak som dem, fast i mindre omfattning.

Författaren Erik Wickström, om någon, vet hur man får bäst effekt av den träning man lägger ner. I boken presenterar han träningskoncept som är anpassade för målmedvetna motionärer, med inriktning på konditionsidrotter som löpning, cykling, längdskidåkning, simning, triathlon, swimrun och stående paddling. Du får också specifika tips på träningspass, styrketräning, teknikträning och utrustning för respektive gren.

Självklart bjuds du också på träningsprogram, inför lopp som Stockholm marathon, Lidingöloppet, Midnattsloppet, Vätternrundan, Cykelvasan, Vasaloppet, Tjejvasan, Vansbrosimningen och Ironman Kalmar.

Utöver det finns kapitel om bland annat tävlingsförberedelser samt hälsa och kost.

Om författaren

Erik Wickström jobbar som föreläsare, instruktör, personlig tränare, skribent och fotograf. Han har även skrivit den populära och kritikerrosade boken Längdskidåkning för dig (2013), samt medverkat i ett par andra böcker om längdskidåkning och En svensk klassiker.

På senare år har Erik blivit en eftertraktad coach och föreläsare, med träningsoptimering för motionärer som specialområde. Han lever själv ett familjeliv med jobb och hus och varken tränar eller vilar som proffsen, men har ändå kommit långt i sitt idrottande.

Vill du endast beställa boken? -– Klicka här!



Följ oss

Loppkalendern

21 okt
Södertälje
21 okt
Växjö
22 okt
Skövde
29 okt
Frankfurt
29 okt
Frankfurt
Se alla våra rekommenderade lopp

@runnersworldswe

Följ oss på Instagram!

Få vårt nyhetsbrev!


Så maxar du din upplevelse

Läs tidningen digitalt - överallt

Alla aktiva prenumeranter får tillgång till den digitala utgåvan - läs när och var du vill!
Läs digitala utgåvan Fler nummer av Runner's World

Håll koll med vårt nyhetsbrev

Regelbundet skickar vi ut ett nyhetsbrev med uppdateringar och nyheter.