Summering: Dag 14 av Nyårslöftet 2012 | Runner's World
rw.se_sitelogo_new_black
Träning / Nyårslöftet2012

Summering: Dag 14 av Nyårslöftet 2012

14 jan 2012

Vi är oroväckande nära att snart vara klara med hälften av Nyårslöftet 2012. Vad ska man hitta på då? Förhoppningsvis fortsätta att träna och komma i bra form inför kommande löparutmaningar antar vi...

14 januari passerade vi ju dessutom två veckor av träning på vår bloggTwitter (#rwloftet2012) och Facebook. Undrar hur många av er som trodde att ni skulle klara av utmaningen att hänga med så här länge? Oavsett vilket blickar vi nu framåt mot vecka tre.

Kanske de här kommentarerna kan hjälpa er en bit på vägen?:

"En halvmara före frukost, i soluppgången över Närkeslätten det behövde jag. #rwloftet2012 @runnersworldswe http://pic.twitter.com/hgeA6KTl" - peather

"DAG 14: Inför mig själv, är jag tvungen att hinna träna och rapportera före kl.24.00, annars har jag brutit löftet! Och återigen räddades jag av cyckeln framför TV:n när resten av familjen äntligen hade kommit i säng. Det blev en timme i hanterbart tempo, kunde kört ett längre pass men jag är ju tvungen att hinna rapportera som sagt." - Birgit

"Trött efter dagens arbete. Kändes omotiverad och stack ut på en kort återhämtnings runda på 3,5 km. Var det tänkt. Väl ute byttes det till snabbdistans från helvetet. Är riktigt nöjd nu såhär efteråt." - Fredrik

"Dag 14: Easyline 30 minuter+core 30 minuter på världens bästa gym. Alltså det är farligt att ha en sånt grymt gym så nära hemmet.....tillbringar alldeles för många timmar där varje vecka :)" - Charlotte

"Segt i början så här dag 14 men pang så kändes det lättare - sol & krispigt - det blev den långa rundan #rwloftet2012" - perstenman

"Nästan 5 km löpning, motvind hela vägen hem och det kändes som att jag nästan trampade i luften och stod stilla men jag kämpade på och kom hem med rosiga kinder." - Angelica

Till dagens vinnare av en löparprodukt från Asics utser vi följande kommentar:

"Dag 14: yoga, zumba, bollywood, muskelpass, Efit, aerobox, militärträning och flex. Inte illa för en dag, även om varje pass "bara" var 30 min. Det blir ändå 4 timmar. Jiiiiihaaaaa!!!!!" - Åsa

Vi ber Åsa maila sin postadress till jonas@runnersworld.se.

Nu fortsätter vi med Nyårslöftet 2012 som du enklast följer och är med i via vår blogg.




(visas ej)

För att vi skall slippa få in skräpkommentarer och spam av olika slag
från 'robotar' på Internet måste du skriva in en kontrollkod nedan
« skriv talet sjuttioett med siffror i fältet här



Följ oss

Loppkalendern

31 dec
Göteborg
31 dec
Kalmar
Se alla våra rekommenderade lopp

@runnersworldswe

Följ oss på Instagram!

Få vårt nyhetsbrev!


Så maxar du din upplevelse

Läs tidningen digitalt - överallt

Alla aktiva prenumeranter får tillgång till den digitala utgåvan - läs när och var du vill!
Läs digitala utgåvan Fler nummer av Runner's World

Håll koll med vårt nyhetsbrev

Regelbundet skickar vi ut ett nyhetsbrev med uppdateringar och nyheter.